Ingen skola idag!!!! :D :D :D :D :D :D

Jag tror nog att alla har märkt av att det är ett snöoväder ute idag XD Här har det i allafall snöat som in i h*****e!! XD
Blair skickade ett sms till mig imorse där det stod att det inte var någon skola idag!! :D :D jag blev ju såklart jätte glad, men jag var ju tvungen att kolla om det var sant XD så jag ringde min mamma, och hon sa att jag skulle gå till skolan och kolla XD(jag bor typ 2 minuter från skolan, så det var inga problem) Så då gick jag och Jonathan iväg till skolan, och jag trodde att det skulle vara vanliga lektioner idag XP
men när jag kom dit kom min lärare fram till min och sa att det typ inte hade kommit några lärare p g a snöstormen, och att det inte skulle vara någon skola idag!!! :D :D :D :D Jag blev ju såklart asglad och ringde Keira på en gång och sa att vi inte hade nån skola :D :D :D (Brooke är sjuk, och Blair kunde inte komma)
Jag packade mina saker och pulsade tillbaka hem igen :D :D när jag kom hem var Jonathan och hans kompis här, men dom gick hem till kompisen för att vara där idag XD
Så nu sitter jag i min säng och chillar och ska kolla på The Vampire Diaries :D :D :D
Men först kommer Dag 13 :D :D
Peace & Love
J
Från fönstret i mitt rum XD man kanske inte ser det, men det blåser asmycket!! XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0