Hej hej :D

Tjenare :D :D
Hur har ni haft det idag då??? :D :D
Jag har haft det super :D :D
Jag vaknade vid 12 (XD) och så gick jag upp och åt frukost och så XD sen gick jag ut och satte mig och gjorde NO läxa XP XP jag hade på mig mina jeansshorts och ett linne och det var superskönt!! :D :D solen lös och det var asvarmt!! :D :D :D
När jag hade gjort lite NO tog jag en paus och kollade lite på Modern Family XD XD det är askul och asbra!!! :D :D jag rekommenderar verkligen den serien!! :D :D Du kan se Modern Family på watch-modern-family-online.net :D :D  Om du vill kolla på The Vampire Diaries kan du gå in på  cucirca.com :D :D
Iallafall, så kom Rebeca hem till oss i typ 10 minuter för sen skulle hon äta XD efter ett tag åt jag och Jonathan oxå XD pappa fick inte äta, för han hade varit hos doktorn imorse och skulle åka tillbaka dit vid 17 tiden då han skulle göra nåt XP iallafall fick han inte äta, och han var jättehungrig, så medans jag och Jonathan åt gick pappa runt i huset, för han blev för suktad när han satt vid bordet XD XD (om ni vill veta varför han drog till doktorn så var det för att han har ont i typ nån muskel under revbenet XD)
Efter vi ätit drog vi ut med kompisarna och var typ ute hela dan :D :D sen så drog jag till Rebecas hus ett tag innan jag drog ut igen XD då var det mörkt, så jag och Rafa låg och kolla på stjärnorna och typ ba snacka och så XD sen kom Rebeca och så låg vi allihopa och skratta åt helt random saker XD XD
Sen drog jag hem och åt middag, medans dom andra gjorde samma sak XD Sen efter maten har ja kollat på ett avsnitt av Modern Family XD XD
Det var typ det jag gjorde idag XD XD
Hehehe, vi ses imorrn!! :D :D
Peace & Love
J
Hade lite tråkigt när jag gjorde NO, så jag tog lite bilder XD XD


Hottie XD XD


Efter ett tag blev det så varmt att jag satte upp håret och satte mig i skuggan XD XD
Btw, awesome bild XD XD hahahaha



Tha beautiful sun!! :D :D :D

PS. Igår var det den sista "Dag" saken, så jag får se vad jag hittar på framöver XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0