Godmorgon!! :D :D :D

Tjenare!! :D :D
Just nu sitter jag i mitt rum och kollar ut genom fönstret där solen skiner :D :D :D :D
Jag vaknade vid 10.12 och sen dess har jag legat och tänkt en massa om ingenting medans jag kollade ut genom mitt vackra(men gamla) fönster XD XD
Jonathan gick precis på toa, så jag vet inte om han har somnat om eller inte, och pappa tror jag ligger och sover, för dörren till hans rum är stängd XD XD
Hehe, men aa, det var typ det jag hade att säga än så länge XD XD
Ses senare!! :D :D
Ha en awesome dag i skolan!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer
Postat av: Annika

Men hallå, upp och njut av solen :). vi har oxå strålande sol, men ca -18 grader...

Puss

2011-02-23 @ 13:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0