Dag 6 - Typ av killar jag faller för

Man kan väll inte påstå att jag är så förtjust i fjortisstilen XP utan jag gillar typ normala killar, surfar killar, sk8board killar och typ sånna slags killar XD
Om jag ska rabbla upp egenskaper, så ska han vara längre än mig, om han är smal eller tjock spelar inte så stor roll, han ska vara snäll och omtänksam, en bra lyssnare, han ska ha humor, han ska inte falla för dumma fjortistjejer, han ska tycka om mig för den jag är och så ska han skicka en massa söta sms XD XD
Jag kommer inte på nåt mer just nu, så detta får räcka :D :D
Ha en jävligt bra helg nu med en massa chips och godis! :D :D
See ya!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0