Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Pretty simple - jag vill bli skådis i Hollywood :D :D :D
Hahaha, jag vet att det låter ganska omöjligt, men jag vet att det kommer gå XD XD
Jag vill vara med i alla möjliga filmer, men speciellt i skräckfilmer!!! :D :D
Jag älskar att klä ut mig!! :D :D speciellt till typ monster och så :D :D
När jag blivit känd och har skaffat pengar vill jag köpa ett hus som MÅSTE ha ett badkar och en pool, då är jag nöjd!! :D :D :D
Och en sak jag bara måste göra är att jag ska shoppa för minst 10 000 dollar på en dag!! Det står faktiskt i min "100 saker jag vill göra innan jag dör" lista som jag kanske kan lägga ut någon dag :D :D
Nu måste jag göra lite franska XP
Vi kanske ses senare :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0