Dag 3 - Min favoritårstid och varför

Min favoritårstid är absolut sommar!!! :D :D :D
Jag är ett litet sommarbarn som älskar att gå runt i slappa klänningar eller i linnen och shorts :D Jag älskar att sola och bada och att kunna gå runt barfota eller i flippflopp :D Jag älskar känslan man får när man är ute och det blir så varmt så att man bara måste bada eller ta skydd under skuggan!! :D :D Haha, okej, jag kanske inte tycker att det är så kul just då, men efteråt känner man sig ganska avslappnad och lycklig :D :D
Jag föredrar att vara i Spanien på sommaren :D för där är det mycket varmare och för att vi har en pool där :D :D det är inte bara våran pool, det är "kvarterets pool" eller vad man nu ska säga XD Jag kan inte förklara, så det kommer bilder nedan :D
Peace & Love
J
Så här ser det ut från mitt tak i Spanien :D
Här ser man poolen lite bättre :D :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Gú vad fint!! längtar dit, om vi ska åka dit :D :D :D <3<3

2011-02-01 @ 22:19:15
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0