Dag 24 - Mitt favoritprogram - och varför

Mitt favoritprogram är såklart The Vampire Diaries :D :D :D
Det är lixom roligt, spännande och läskigt på samma gång!! :D :D
Alltid när man tror att det avsnittet man precis har sett var det bästa nånsin, så ser man nästa och så är det ännu bättre!! :D :D :D
Man har ingen aning om vad som kommer att hända i serien XD XD man vet inte vilka som kommer att klara sig, vilka som dör, vilka som försvinner, man vet lixom ingenting XD XD och det tycker jag är bra, för i vissa filmer t ex, så vet man precis vad som kommer att hända, man vet vilka som kommer att klara sig, vilka som kommer att bli tillsammans, men på The Vampire Diaries vet man inte det!! :D :D och skådisarna är asgrymma!! :D :D så det gör ju såklart hela serien bättre :D :D
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, så detta får räcka :D :D
Ses imorrn!!
Peace & Love
J
PS. Imorrn får jag sova sååå känga jag vill!!
Bara om ni ville veta lixom.... XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0