Dag 20 - Min favoritfilm

Ojj, den var svår XD
Det finns jättemånga filmer som är superduperbra, men jag vet inte vilken av dom som är absolut bäst XD Så jag visar upp några av dom istället!! :D :D


En av dom bästa filmer ever!!



Love this movie!!! :D :D



I LOVE alla Pirates of the Caribbean filmerna!! :D :D :D



En av dom roligaste filmer jag har sett!!  :D :D :D
(Liten bild, I know, men det fanns ingen större XD)
Det finns 3 "The Naked Gun" filmer, och det är dom 3 roligaste filmer som jag har sett nånsin :D :D :D
Jaa, detta var dom filmer som jag kom på just nu iallafall, men det finns säkert fler superduperbra filmer som jag inte har tagit med :D :D :D
Ses!! :D :D
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0