Tänkte ta mig fritiden att svara på kommentarerna som jag fick i mars :D :D

cissi om Remember who you´re fighting for:
Tävling på bloggen! 3 VINNARE LOTTAR UT!!
Jahapp, good to know :D 


Elin om Some funny moments from Modern Family :D :D:
Hahahaha :D :D det var jätte roligt, jag gillar faktiskt den serien :D jag har sett två avsnitt :) <3
Told ya :D :D

Elin om Never regret something that once made you smile:
Gú va fina bilder :D :D :D :D <3<3<3
Merci :D :D

Elin om Here comes the sun :D:
Ska inte du bli fotograf istället???? :D :D :D
Hehe, nää, jag tror nog inte det XD men vi får se :D

Elin om How long´s it gonna take before you see that she´s no me?:
Johanna!! du kunde ha sagt till mig! jag var ju där jag kunde ha kommit till dig!! :O :D :D <3<3 Jag var hemma :D
Sorry hun, I didn´t know XD

Elin om Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln:
Helt rätt Johanna!!!! :D :D :D :D <3<3<3<3<3
Hihihi, thank ya :D

Annika om Godmorgon!! :D :D :DMen hallå, upp och njut av solen :). vi har oxå strålande sol, men ca -18 grader...
Puss
Näää, man måste ju sova och vila lite juu! XD XD

Elin om Everybody hurts someday and it´s okay:
Naaaaaaawww!!! var det till mig?? om det var det!! då är du bara för gullig!! det där värmde mitt hjärta ska du veta...jag fick nästan tårar i ögat! det var så fint! Tack Johanna för att du finns här för mig!! och att du är världens bästa vän!! love u!!! <3<3<3<3<3<3

Love ya 2 hun! <3 <3
Hanna <3 om 6 mars = Min B-Day!! :D :D :D:
Grattis!!!!!!!!!! hoppas du får en super-duper-dag! <3<3
Skickat ett meddelande på FB, checka in det är du snäll ;)

Tack hun! :D Yepp, got tha message, hoppas att du har fått svar by now XD XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0