At the end of a smile there´s a laugh and a half

Helluu people :D :D
Idag vaknade jag vid 9.30, och vid 10 kom pappa in och väckte mig och Jonathan XD
När vi gick upp åt vi frukost och så började vi göra läxor XP XP  Jonathan håller på med nån NO grej, och jag höll på med engelska, men jag är färdig nu :D :D
Det är mulet idag, men jag hoppas att solen kommer fram senare :D :D :D
Idag har jag på mig mina jeansshots och ett linne och det är inte kallt :D :D ute är det typ 20 grader, så jag ska ut och fota lite när kameran har laddat klart :D Tha family är i skolan nu, så vi får se dom senare :D
Glömde ta kort på det jag köpte igår vid stranden! shame on me... XD
hahaha, här kommer bilderna :D
Ha en bra dag! :D
Peace & Love
J
Drömfångare för 3 € :D


2 speglar med coola mönster för 5 € :D :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina!! :D :D te extraño mucho :) <3<3

2011-04-12 @ 09:31:03
URL: http://superelin96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0