Let´s kill kroppskomplex!!

Jag tycker att det är jätte viktigt att acceptera sig själv som man är. Man ska veta är man är vackrast i hela världen och skita i vad andra tycker.
Jag har alltid tänkt mycket om vad andra tycker om mig. Jag har t ex alltid tänkt: "skulle dom tycka att jag ser tjock ut om jag tar på  mig mina shorts utan några tights under???"
Skit i vad dom tycker!!!! Tycker du att du ser skit snygg ut i dina shorts fastän du inte har några tights under, gå ut till världen och säg "Kolla på mig allihop!!! Kolla vad snygg jag är i mina shorts!! Och jag skiter i vad du tycker, för jag vet att jag är snygg som jag är!!" :D
Jag har en degmage och jag har stora lår. So what?? Jag vet att jag är vackrast i hela världen när jag tar på mig mina korta shorts och visar upp mina stora ben!! :D
Big girls we are beautyfull!!!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0