Det här är jag.webblogg.se

Hej alla! :D
Jag heter Johanna och detta är min nya blogg :D
Jag har aldrig bloggat förut, men det ska bli roligt att försöka för första gången :D
På denna blogg kommer jag att skriva mycket om mig själv och om mitt liv. Jag kommer även att tipsa om olika saker, som t ex andra bloggar, kläder m.m. Men bara så att ni vet så har jag en speciell smak på kläder ;) Det andra tycker är assnyggt skulle jag inte ha på mig för fem öre, och det jag tycker är snyggt tycker andra är helt sjukt fel :) Så ni kanske inte kommer att tycka om det jag lägger ut, men men, man kan inte gilla allt XD
Jag kommer också att skriva mycket om kroppskomplex, vilket jag själv har, men jag tycker att vi ska ta och besegra komplexen en gång för alla!
Så välkomna till min blogg!! :D Hoppas att ni gillar den lika mycket som jag gör!!
Paece & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0