God Jul och Gott Nytt År!!! :D :D

Jag vet att det kanske är lite sent för att säga God Jul, men den 25 åkte min familj och mina kusiner till Sälen och åkte skidor och snöskoter :D Det var awsome!!! :D :D
I julklapp fick jag en massa saker!! Det var den bästa julen någonsin!! :D :D Jag fick en väska, 2 biokort, musikalbiljetter till Queens "We will rock you" + en CD med Queens bästa låtar, presentkort på Sisters, en chokladask, vantar, strumpor, en trisslott(vann 25 kr :D), en bok, Alice i Underlandet(filmen), 100 kr, alla Harry Potter filmer(Jag vet, jag vet, Im a fan XD), Sex and the City(filmen), Titanic(filmen), en drömpuppa, en rund låda(that´s me) och 2000 kr!!! Det är det mesta jag har fått någonsin!! :D :D :D Thank you!!! Love ya 4ever <3 <3
Men idag är det ju nyårsafton :D :D Vi ska fira hos några kompisar, och vi blir ganska många, vi blir typ 30 stycken!! :D
Ha så kul!!!
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0