Första kommentaren!! :D

Svar till Emelie som är den första att kommentera på ett av mina många inlägg: One of the most beautiful songs in the world!!
Tack Johanna för en söt liten blogg som har peppat mig massor (: 
jag älskar denna låt-text och undrar vem det är som sjunger den och vad låten heter (:
Puss o kram från Emelie
Tja Emelie!! :D
Den underbara låten heter Dream och är skapad av Priscilla Ahn, som jag tycker är en av dom bästa sångerskor :D
Jag blir glad över att höra att min blogg har peppat dig, för det är vad den här bloggen är till för :D
Tack för att du har vågat kommentera på bloggen och jag hoppas att ni andra också kommer att kommentera, för jag tycket att det är jätte kul att få kommentarer!! :D :D
Ha det så bra Emelie :D
Wish you the best
Peace & Love
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0